81 50 14 027

 

TEMATYKA:

 

  1. Żyć w zgodzie i przyjaźni. 04.06
  2. Razem bezpieczniej 7-11.06
  3. Zbliżają się wakacje.   14-18.06
  4. Żegnamy się 21-30.06

 

 

 

Podstawa programowa:

obszary

 

  • fizyczny
  • emocjonalny
  • społeczny
  • poznawczy

 

 

 

 

ZAMIERZENIA:

 

  1. Doskonalenie umiejętności przestrzegania zasad grupowych.
  2. Doskonalenie czynności samoobsługowych.
  3. Okazywanie sympatii i życzliwości koleżankom i kolegom.
  4. Uczenie tolerancji wobec osób różniących się od nas, np. kolorem skóry,

    sposobem ubrania.

  1. Dostrzeganie i nazywanie cech letniej pogody.
  2. Zwracanie uwagi na przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas

    wakacyjnego wypoczynku (zabawy w miejscach niedozwolonych, ochrona

    głowy przed promieniami słonecznymi, nie oddalanie się od rodziców bez ich

    zgody, rozmowy z nieznajomymi, zaczepianie nieznanych zwierząt).

  1. Doskonalenie poprawności wypowiedzi słownych pod względem

    gramatycznym i artykulacyjnym, prowadzenie zabaw usprawniających

    narządy mowy, poszerzanie słownika biernego i czynnego dziecka.

  1. Rozwijanie logicznego myślenia, dostrzeganie i rozumienie związków

    przyczynowo-skutkowych.

  1. Doskonalenie umiejętności liczenia liczebnikami głównymi

      w zakresie dostępnym dziecku

  1. Doskonalenie orientacji w schemacie własnego ciała i w przestrzeni.
  2. Stwarzanie okazji do doskonalenia sprawności rąk, koordynacji wzrokowo-

      ruchowej. Poszerzanie doświadczeń plastycznych poprzez wykonywanie

      prac przy użyciu różnych technik.

  1. Rozwijanie słuchu i pamięci muzycznej, prowadzenie zabaw rytmiczno-

      ruchowych.

  1. Rozwijanie sprawności ruchowej, wyzwalanie ekspresji poprzez zabawy

      ruchowe w sali, zabawy i spacery na świeżym powietrzu, spacery po

      Nałęczowie- ukazanie piękna architektury, poznanie walorów zdrowotnych

      uzdrowiska.

  1. Organizacja Dnia Rodziny- prezentowanie wierszy, piosenek , tańców z tej

     okazji. Ośmielenie dzieci, wdrażanie do zachowań akceptowanych

     społecznie.  Integracja środowisk: przedszkole- rodzina.