Data |
Zapis w dzienniku |
Cele zajęć |
Kluczowe słownictwo |
01.09- 04.09 |
Greetings- Witamy się i żegnamy
|
Dziecko:
poznaje bohaterów kursu i umie ich nazwać poznaje/przypomina sobie kolory: yellow, red, blue poznaje piosenki na rozpoczęcie i zakończenie zajęć: Listen, Listen!, Hello Boo!, Bye-bye potrafi się przywitać i pożegnać
|
Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; yellow; red; blue; My name is...
|
07.09- 11.09 |
Colours-Kolory.Utrwalanie słownictwa w kontekście historyjki obrazkowej
Face-Części twarzy. Wprowadzenie piosenki aktywizującej Story 1 Action Song
|
Dziecko:
utrwala znajomość nazw kolorów poznaje nazwy części twarzy reaguje na proste polecenia nauczyciela śpiewa piosenki na rozpoczęcie i zakończenie zajęć: Listen, Listen!, Hello Boo! Bye-bye!
Dziecko:
utrwala znajomość nazw kolorów i części twarzy poznaje piosenkę Story Action Song 1 słucha historyjki Story 1 i rozumie jej treść reaguje na proste polecenia nauczyciela śpiewa piosenki na rozpoczęcie i zakończenie zajęć: Listen, Listen!, Hello Boo! Bye-bye!
|
Hello; Bye-bye!; Where are you?; red; yellow; blue; eyes; ears; nose; mouth; hair
Hello; Bye-bye!; Where are you?; colours; eyes; ears; nose; mouth; hair
|
14.09- 18.09 |
Face-Części twarzy Utrwalanie słownictwa w zabawach multisensorycznych
Wprowadzenie zabawy słuchowo-ruchowej The Words Dance! Słuchanie historyjki w celu rozpoznawania wprowadzonego słownictwa
|
Dziecko:
reaguje na proste polecenia nauczyciela
utrwala nazwy kolorów oraz nazwy części twarzy w zabawach rytmicznych, muzycznych i ruchowych
Dziecko: śpiewa poznane piosenki i rozumie ich treść przypomina sobie historyjkę Story 1 i rozumie jej treść reaguje na polecenia nauczyciela utrwala znajomość poznanego słownictwa
|
Hello; Bye-bye!; Where are you?; colours; numbers; eyes; ears; nose; mouth
yellow; red; blue; eyes; ears; nose; mouth; hair
|
21.09.- 25.09 |
Story 1- Odgrywanie historyjki z wykorzystaniem kukiełek
Revision activities- Konsolidacja i utrwalanie słownictwa w zabawach ruchowych oraz poprzez odgrywanie historyjki z kukiełkami
|
Dziecko:
utrwala znajomość poznanego słownictwa zabawach muzyczno-ruchowych oraz z elementami dramy śpiewa poznane piosenki i rozumie ich treść reaguje na polecenia nauczyciela powtarza materiał z całego działu
Dziecko:
śpiewa poznane piosenki i rozumie ich treść odgrywa treść historyjki Story 1 rozwija sprawność rozumienia języka obcego z kontekstu utrwala znajomość słownictwa z całego działu w zabawach z elementami dramy, manipulacyjnych, słuchowo-ruchowych
|
yellow; red; blue; eyes; ears; nose; mouth; hair
colours; eyes; ears; nose; mouth; hair.
|
28 .09- 02.10 |
Revision activities- Podsumowanie i rozszerzenie zakresu leksykalnego
Autumn-Jesień.Wprowadzenie i aktywizacjasłownictwa związanego z jesienią.
|
utrwala znajomość materiału z całego działu w zabawach twórczych, badawczych, manipulacyjnych
Dziecko: słucha jesiennej piosenki The Autumn Song i obrazuje jej treść ruchem wykorzystuje słownictwo w naturalnym kontekście jesiennej wycieczki tworzy jesienną kompozycję poznaje i utrwala słownictwo związane z jesienią,
|
yellow; red; blue; eyes; ears; nose; mouth; hair.
autumn; autumn tree; red;
|