81 50 14 027

 

Data

Zapis w dzienniku

Zakres tematyczny

Cele zajęć

Kluczowe słownictwo

 

01.09- 04.09

 

Welcome back Boo! – Witaj ponownie Boo!

 

Zapoznanie

z bohaterami kursu. Wprowadzenie nazw przedmiotów

z najbliższego otoczenia dzieci.

 

Dziecko:

zaznajamia się ze strukturą zajęć języka angielskiego

zapoznaje się z bohaterami kursu

 

słucha piosenek na powitanie i pożegnanie oraz ilustruje ich treść całym ciałem

 

bierze udział w zabawach muzyczno-

-ruchowych

 

 

Hello!; Bye-bye!;

Max, Lilly, Boo;

 

07.09- 11.09

 

 

The backpack flash – co jest w plecaku?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zabawy muzyczno-rytmiczne

 

 

Wprowadzenie nazw przedmiotów

z najbliższego otoczenia dzieci.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utrwalanie

i poszerzanie

 

słownictwa

w zabawach słownych, rytmicznych,

ruchowych

i muzycznych

 

Dziecko:

osłuchuje się z nazwami przedmiotów

z najbliższego otoczenia poprzez słuchanie nagrania The Backpack Flash!

 

słucha piosenek na powitanie i pożegnanie oraz ilustruje ich treść całym ciałem

 

 

 

 

 

Dziecko:

 

obrazuje treść piosenek na powitanie

i pożegnanie ruchem

 

utrwala i poszerza słownictwo związane

z najbliższym otoczeniem

 

powtarza i ilustruje treść nagrania

The Backpack Flash!

 

utrwala znajomość słownictwa poprzez zabawy muzyczne, rytmiczno–słowne

i ruchowe

 

 

 

 

 

backpack; book;

stickers; crayons.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hello!; Bye-bye!;

Boo; Max; Lilly;

backpack; book; stickers; crayons; rainbow.

14.09- 18.09

 

Colours are everywhere – kolory są wszędzie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I`ve got a blue ball- zabawy z piosenką

 

Utrwalanie materiału leksykalnego. Wprowadzenie nazw kolorów w zabawach

muzycznych, ruchowych,

z elementami dramy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Konsolidacja

i utrwalanie wprowadzonego materiału

 

Dziecko:

stara się śpiewać piosenki na powitanie

i pożegnanie

 

poszerza znajomość słownictwa o nazwy kolorów

 

utrwala i aktywnie ćwiczy poznane słownictwo oraz konstrukcje w zabawach muzycznych

słuchowo–ruchowych, słownych,

zelementami dramy

 

 

Dziecko:

śpiewa piosenki na powitanie i pożegnanie,

 

śpiewa piosenkę I`ve got a blue ball i uzupełnia jej treść o brakujące słowa

 

 

 

Hello!; Bye-bye!;

Boo; Max; Lilly;

backpack; book; stickers; crayons; rainbow;

yellow; orange; red; green; blue; pink; Purple

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hello!; Bye-bye!;

Boo; Max; Lilly;

backpack; book; stickers; crayons; rainbow;

yellow; orange; red; green; blue; pink; Purple

 

 

 

 

 

 

 

21.09- 25.09

 

Story1 – historyjka obrazkowa nr 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Listen and act! – posłuchaj i zrób

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utrwalanie słownictwa, nazw kolorów i struktur językowych

w zabawach muzyczno-ruchowych,dramowych

i komunikacyjnych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zajęcia wzmacniające sprawność mówienia. Utrwalanie słownictwa

i struktur językowych

 

Dziecko:

aktywnie wykorzystuje poznane słownictwo

i konstrukcje językowe

 

bierze udział  w zabawach muzycznych, ruchowych, manipulacyjnych, z elementami dramy

 

 

 

Dziecko:

aktywnie używa słownictwa w zabawach poznawczych,  z elementami dramy, muzyczno-ruchowych i manipulacyjnych

 

słucha historyjki, rozumie i powtarza jej treść, odgrywa ją całym ciałem

 

 

 

 

Hello!; Bye-bye!;

Boo; Max; Lilly;

backpack; book; stickers; crayons; rainbow;

yellow; orange; red; green; blue; purple; pink; Have you got..?

 

 

 

 

Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; backpack; book; stickers; crayons; rainbow; yellow;

orange; red; green; blue; purple; Have you got…?

28.09- 02.10

 

Revision activities – zabawy utrwalające wprowadzony materiał leksykalny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It`s autumn- już jesień

 

 

 

Utrwalenie

i poszerzenie materiału leksykalnego

w zabawach multisensorycznych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wprowadzenie słownictwa związanego

z jesienią.

 

 

Dziecko:

utrwala i stosuje poznane słownictwo

i struktury w naturalnym kontekście twórczych zabaw

 

 

 

 

 

 

 

 

Dziecko:

poznaje słownictwo związane z jesienią

 

poznaje/przypomina sobie kolory: red, yellow, orange

 

poznaje piosenkę Autumn Time!

 

rozwija sprawność rozumienia języka obcego poprzez zabawy manipulacyjne i ruchowe

 

utrwala słownictwo poprzez pracę z plakatem

 

 

Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; backpack; book; stickers; crayons; rainbow; yellow;

orange; red; green; blue; purple; Have you got…?

 

 

 

 

 

autumn; leaves;

red; yellow; orange;

raining; windy;

big; small.