Data |
Zapis w dzienniku |
Zakres tematyczny |
Cele zajęć |
Kluczowe słownictwo |
01.09- 04.09 |
Welcome back Boo! – Witaj ponownie Boo! |
Zapoznanie z bohaterami kursu. Wprowadzenie nazw przedmiotów z najbliższego otoczenia dzieci. |
Dziecko: zaznajamia się ze strukturą zajęć języka angielskiego zapoznaje się z bohaterami kursu
słucha piosenek na powitanie i pożegnanie oraz ilustruje ich treść całym ciałem
bierze udział w zabawach muzyczno- -ruchowych |
Hello!; Bye-bye!; Max, Lilly, Boo;
|
07.09- 11.09 |
The backpack flash – co jest w plecaku?
Zabawy muzyczno-rytmiczne |
Wprowadzenie nazw przedmiotów z najbliższego otoczenia dzieci.
Utrwalanie i poszerzanie
słownictwa w zabawach słownych, rytmicznych, ruchowych i muzycznych |
Dziecko: osłuchuje się z nazwami przedmiotów z najbliższego otoczenia poprzez słuchanie nagrania The Backpack Flash!
słucha piosenek na powitanie i pożegnanie oraz ilustruje ich treść całym ciałem
Dziecko:
obrazuje treść piosenek na powitanie i pożegnanie ruchem
utrwala i poszerza słownictwo związane z najbliższym otoczeniem
powtarza i ilustruje treść nagrania The Backpack Flash!
utrwala znajomość słownictwa poprzez zabawy muzyczne, rytmiczno–słowne i ruchowe |
backpack; book; stickers; crayons.
Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; backpack; book; stickers; crayons; rainbow. |
14.09- 18.09 |
Colours are everywhere – kolory są wszędzie
I`ve got a blue ball- zabawy z piosenką |
Utrwalanie materiału leksykalnego. Wprowadzenie nazw kolorów w zabawach muzycznych, ruchowych, z elementami dramy
Konsolidacja i utrwalanie wprowadzonego materiału |
Dziecko: stara się śpiewać piosenki na powitanie i pożegnanie
poszerza znajomość słownictwa o nazwy kolorów
utrwala i aktywnie ćwiczy poznane słownictwo oraz konstrukcje w zabawach muzycznych słuchowo–ruchowych, słownych, zelementami dramy
Dziecko: śpiewa piosenki na powitanie i pożegnanie,
śpiewa piosenkę I`ve got a blue ball i uzupełnia jej treść o brakujące słowa
|
Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; backpack; book; stickers; crayons; rainbow; yellow; orange; red; green; blue; pink; Purple
Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; backpack; book; stickers; crayons; rainbow; yellow; orange; red; green; blue; pink; Purple
|
21.09- 25.09 |
Story1 – historyjka obrazkowa nr 1
Listen and act! – posłuchaj i zrób
|
Utrwalanie słownictwa, nazw kolorów i struktur językowych w zabawach muzyczno-ruchowych,dramowych i komunikacyjnych.
Zajęcia wzmacniające sprawność mówienia. Utrwalanie słownictwa i struktur językowych |
Dziecko: aktywnie wykorzystuje poznane słownictwo i konstrukcje językowe
bierze udział w zabawach muzycznych, ruchowych, manipulacyjnych, z elementami dramy
Dziecko: aktywnie używa słownictwa w zabawach poznawczych, z elementami dramy, muzyczno-ruchowych i manipulacyjnych
słucha historyjki, rozumie i powtarza jej treść, odgrywa ją całym ciałem
|
Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; backpack; book; stickers; crayons; rainbow; yellow; orange; red; green; blue; purple; pink; Have you got..?
Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; backpack; book; stickers; crayons; rainbow; yellow; orange; red; green; blue; purple; Have you got…? |
28.09- 02.10 |
Revision activities – zabawy utrwalające wprowadzony materiał leksykalny
It`s autumn- już jesień |
Utrwalenie i poszerzenie materiału leksykalnego w zabawach multisensorycznych
Wprowadzenie słownictwa związanego z jesienią. |
Dziecko: utrwala i stosuje poznane słownictwo i struktury w naturalnym kontekście twórczych zabaw
Dziecko: poznaje słownictwo związane z jesienią
poznaje/przypomina sobie kolory: red, yellow, orange
poznaje piosenkę Autumn Time!
rozwija sprawność rozumienia języka obcego poprzez zabawy manipulacyjne i ruchowe
utrwala słownictwo poprzez pracę z plakatem
|
Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; backpack; book; stickers; crayons; rainbow; yellow; orange; red; green; blue; purple; Have you got…?
autumn; leaves; red; yellow; orange; raining; windy; big; small. |