81 50 14 027

 

 

 

Data

 Zapis

w dzienniku

Zakres tematyczny

Cele zajęć

Kluczowe słownictwo

 

 

 

01.09- 04.09

 

 

 

 

 

Greetings
Witamy się
i żegnamy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lilly and Max
Poznajemy bohaterów kursu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Colours
Kolory

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zabawy z piosenką I see something blue

 

 

 

 

 

 

Story 1 – historyjka obrazkowa nr 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Active time: zabawy muzyczno – ruchowe

 

 

 

 

 

 

 

 

Listen and do –posłuchaj i zrób

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Revision activities- zabawy utrwalające wprowadzony materiał leksykalny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fruit
Owoce

 

Zapoznanie
z bohaterami kursu. Wprowadzenie zwrotów Hello! oraz Bye-bye!

Dziecko:

doświadcza pozytywnego kontaktu z językiem obcym

poznaje zwroty na powitanie i pożegnanie

 

poznaje dwoje bohaterów kursu

 

poznaje piosenki na rozpoczęcie oraz zakończenie

Hello!; Max; Lilly;

Bye-bye!

 

 

 

07.09-11.09

 

 

 

 

 

 

Zapoznanie ze stworkiem Boo. Utrwalanie znajomości zwrotów Hello! oraz Bye-bye!

 

 

 

odgrywa piosenki na rozpoczęcie i zakończenie zajęć: Chugga, Chugga!, Hello! Bye-bye!

utrwala znajomość zwrotów Hello! oraz Bye-bye!

poznaje Boo, głównego bohatera kursu

Hello!; Boo; Max;

Lilly; Peek-a-boo!;

Bye-bye!

 

Wprowadzenie nazw kolorów.

śpiewa piosenki na rozpoczęcie i zakończenie zajęć: Chugga, Chugga!, Hello! Bye-bye!

 

utrwala znajomość imion bohaterów kursu oraz zwrotów na powitanie i pożegnanie

 

poznaje nazwy kolorów

wskazuje kolory, których nazwy słyszy

Hello!; Bye-bye!;

Boo; Max; Lilly;

red; yellow; green;

leaves.

 

 

 

 

 

14.09-

18.09

Konsolidacja
i utrwalanie wprowadzonego materiału.

 

 

utrwala znajomość wprowadzonego dotąd słownictwa
w zabawach słuchowo-ruchowych i muzycznych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

słucha historyjki Story 1 i rozumie jej treść z kontekstu

próbuje odgrywać historyjkę całym ciałem

utrwala znajomość kluczowego słownictwa w zabawie manipulacyjnej

Hello!;Bye-bye!;

Boo; Max; Lilly; red; yellow; green;

leaves.

 

 

 

 

21.09-25.09

Utrwalanie nazw czynności

w zabawach słuchowo-
-ruchowych oraz manipulacyjnych.

 

 

 

 

 

Utrwalanie słownictwa w

zabawach multisensorycznych

 

 

 

 

utrwala znajomość wprowadzonego dotąd słownictwa
w zabawie muzyczno-ruchowej Active Time 1

 

wykonuje czynności usłyszane w nagraniu

 

utrwala znajomość wprowadzonego dotąd słownictwa

w zabawach multisensorycznych

 

aktywnie utrwala słownictwo, wykonując czynności usłyszane w nagraniu

 

 

Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; red; yellow; green;

leaves.

 

 

28.09- 02.10

Zajęcia wzmacniające kompetencje mówienia

i słuchania ze zrozumieniem.

utrwala znajomość wprowadzonego dotąd słownictwa
w zabawach słuchowo-ruchowych,

słucha historyjki Story 1 i odgrywa jej treść całym ciałem

wykonuje czynności usłyszane w nagraniu

ćwiczy motorykę małą w zabawie utrwalającej znajomość nazw kolorów

Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; red; yellow; green;

leaves.

 

 

28.09- 02.10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapoznanie
z nazwami owoców

utrwala znajomość słownictwa z całego działu


w twórczych zabawach aktywizujących zmysły

 

śpiewa piosenki poznane w tym rozdziale i odgrywa ich treść całym ciałem

 

 

poznaje nazwy owoców w zabawie multisensorycznej

Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; red; yellow; green;

leaves.

 

 

 

 

 

 

 

apple; pear; banana; fruit salad.