Data |
Zapis w dzienniku |
Zakres tematyczny |
Cele zajęć |
Kluczowe słownictwo |
01.09- 04.09 |
Greetings
Zabawy z piosenką I see something blue
Story 1 – historyjka obrazkowa nr 1
Active time: zabawy muzyczno – ruchowe
Listen and do –posłuchaj i zrób
Revision activities- zabawy utrwalające wprowadzony materiał leksykalny
Fruit
|
Zapoznanie |
Dziecko: doświadcza pozytywnego kontaktu z językiem obcym poznaje zwroty na powitanie i pożegnanie
poznaje dwoje bohaterów kursu
poznaje piosenki na rozpoczęcie oraz zakończenie |
Hello!; Max; Lilly; Bye-bye! |
07.09-11.09 |
Zapoznanie ze stworkiem Boo. Utrwalanie znajomości zwrotów Hello! oraz Bye-bye!
|
odgrywa piosenki na rozpoczęcie i zakończenie zajęć: Chugga, Chugga!, Hello! Bye-bye! utrwala znajomość zwrotów Hello! oraz Bye-bye! poznaje Boo, głównego bohatera kursu |
Hello!; Boo; Max; Lilly; Peek-a-boo!; Bye-bye! |
|
|
Wprowadzenie nazw kolorów. |
śpiewa piosenki na rozpoczęcie i zakończenie zajęć: Chugga, Chugga!, Hello! Bye-bye!
utrwala znajomość imion bohaterów kursu oraz zwrotów na powitanie i pożegnanie
poznaje nazwy kolorów wskazuje kolory, których nazwy słyszy |
Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; red; yellow; green; leaves. |
|
14.09- 18.09 |
Konsolidacja |
utrwala znajomość wprowadzonego dotąd słownictwa
słucha historyjki Story 1 i rozumie jej treść z kontekstu próbuje odgrywać historyjkę całym ciałem utrwala znajomość kluczowego słownictwa w zabawie manipulacyjnej |
Hello!;Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; red; yellow; green; leaves. |
|
21.09-25.09 |
Utrwalanie nazw czynności w zabawach słuchowo-
Utrwalanie słownictwa w zabawach multisensorycznych |
utrwala znajomość wprowadzonego dotąd słownictwa
wykonuje czynności usłyszane w nagraniu
utrwala znajomość wprowadzonego dotąd słownictwa w zabawach multisensorycznych
aktywnie utrwala słownictwo, wykonując czynności usłyszane w nagraniu
|
Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; red; yellow; green; leaves. |
|
28.09- 02.10 |
Zajęcia wzmacniające kompetencje mówienia i słuchania ze zrozumieniem. |
utrwala znajomość wprowadzonego dotąd słownictwa słucha historyjki Story 1 i odgrywa jej treść całym ciałem wykonuje czynności usłyszane w nagraniu ćwiczy motorykę małą w zabawie utrwalającej znajomość nazw kolorów |
Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; red; yellow; green; leaves. |
|
28.09- 02.10 |
Zapoznanie |
utrwala znajomość słownictwa z całego działu
śpiewa piosenki poznane w tym rozdziale i odgrywa ich treść całym ciałem
poznaje nazwy owoców w zabawie multisensorycznej |
Hello!; Bye-bye!; Boo; Max; Lilly; red; yellow; green; leaves.
apple; pear; banana; fruit salad. |