81 50 14 027

 

 

Data

Temat zajęć

 Cele zajęć

Kluczowe słownictwo

 

(05.10- 09.10)

 

Fruit salad- Utrwalanie słownictwa związanego z jedzeniem
w zabawach muzycznych
i manipulacyjnych

 

 

 

 

 

 

 

 

Story 2 – historyjka obrazkowa nr2.

Konsolidacja
i utrwalanie wprowadzonego materiału w oparciu
o historyjkę.

 

 

 

 

 

 

 

Dziecko:

utrwala poznane słownictwo w zabawach poznawczych, manipulacyjnych oraz
muzyczno-ruchowych

 

poznaje piosenkę tematyczną Chop, Chop!

 

utrwala znajomość nazw kolorów

reaguje na proste polecenia Nauczyciela

 

Dziecko:

utrwala wprowadzone dotąd słownictwo w zabawach słuchowo-ruchowych

słucha historyjki Story 2 i rozumie jej treść
z kontekstu

próbuje odgrywać historyjkę całym ciałem

 

utrwala kluczowe słownictwo w zabawie aktywizującej zmysły

 

apple; banana; pear; fruit salad; plate; delicious

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

apple; pear; banana; fruit salad; plate; delicious

 

( 12.10- 16.10)

 

 

Fun time-Konsolidacja słownictwa
w oparciu o zabawy ruchowe
i tematyczne.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fruit fun- zabawa multisensoryczna

 

Dziecko:

utrwala wprowadzone dotąd słownictwo w zabawach
z elementami dramy, manipulacyjnych oraz
słuchowo-ruchowych

 

śpiewa piosenkę tematyczną Chop, Chop!

 

ćwiczy motorykę małą w zabawie utrwalającej nazwy kolorów

 

Dziecko:

 

utrwala kluczowe słownictwo w zabawach muzycznych, ruchowych, tematycznych oraz manipulacyjnych

utrwala nazwy kolorów i owoców w ćwiczeniu rozwijającym motorykę małą

 

apple; pear; banana; fruit salad; plate; red; yellow; green

 

 

 

 

 

 

 

 

 

apple; pear; banana; fruit salad; plate; red; yellow; green

 

( 19.10- 23.10)

 

Zajęcia wzmacniające kompetencje mówienia
i słuchania ze zrozumieniem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Day and night
Dzień i noc

 

 

Dziecko:

 

ćwiczy sprawność mówienia podczas zabawy aktywizującej zdolności komunikacyjne

 

utrwala słownictwo w zabawach rozwijających spostrzegawczość, koncentrację oraz motorykę

 

 

Dziecko:

poznaje słownictwo opisujące dzień i noc

 

słucha kluczowych słów i wyrażeń

obrazuje słownictwo ruchem i gestem

 

reaguje na proste polecenia Nauczyciela

 

 

fruit; apple;pear; banana;

fruit salad; plate; colours.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

day; night; sun; stars; up; down.

 

( 26.10- 30.10)

 

 

Opposites
Przeciwieństwa.Utrwalanie i poszerzanie słownictwa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Big and small- utrwalenie słownictwa w zabawie muzycznej

 

 

 

Dziecko:

utrwala i poszerza słownictwo poznane na wcześniejszych zajęciach

 

identyfikuje poznane zjawiska na karcie pracy i potrafi je wskazać

 

reaguje na proste polecenia Nauczyciela

 

 

Dziecko:

utrwala i poszerza słownictwo poznane na wcześniejszych zajęciach

 

śpiewa piosenkę i powtarza gesty nauczyciela

 

 

 

day; night; sun; star(s); quiet; noisy; up; down.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Big,small, yes,no, fast, slow,  loud, quiet, open, shut