Data |
Temat zajęć |
Cele zajęć |
Kluczowe słownictwo |
(05.10- 09.10) |
The food flash- Poznanie słownictwazwiązanego z żywnością i jedzeniem. Wprowadzenie
Yummy food- Utrwalanie nazw artykułów spożywczych w zabawach z minikartami
|
Dziecko:
poznaje słownictwo związane z jedzeniem słucha rymowanki o jedzeniu The Food Flash! i wskazuje właściwe ilustracje rozpoznaje kształt różnych artykułów spożywczych i je nazywa
Dziecko: utrwala znajomość słownictwa w zabawach rytmicznych, muzyczno-ruchowych, słownych
utrwala piosenkę o jedzeniu Dee-doo-damm!
wskazuje odpowiednie artykuły spożywcze
wcześniej artykuły spożywce reaguje na proste polecenia nauczyciela |
apples; lemons; peppers; cheese; sandwich; picnic
apples; lemons; peppers; cheese; cheese sandwich; Yes, please |
( 12.10- 16.10) |
Action song- Wprowadzenie piosenki aktywizującej. Utrwalanie materiału leksykalnego
Zabawa multisensoryczna-Utrwalenie materiału leksykalnego w zabawie aktywizującej zmysł węchu.
|
Dziecko: zna treść piosenki i rymowanki o jedzeniu
utrwala znajomość nazw artykułów spożywczych
słucha piosenki Story 2 Action Song
potrafi rozpoznać, wskazać i właściwie nazwać poznane
Dziecko: utrwala znajomość nazw artykułów spożywczych
zna piosenkę Story Action Song 2 i ilustruje jej treść ruchem
potrafi wskazać i właściwie nazwać poznane wcześniej po zapachu artykuły spożywcze
reaguje na proste polecenia nauczyciela
|
apples; lemons; peppers; cheese; cheese sandwich; Yes, please
apples; lemons; peppers; cheese; picnic; Yummy, yum!; Yes, yes, please! |
( 19.10- 23.10) |
Let`s have a picnic- jedziemy na piknik .Odgrywanie historyjki Podsumowanie materiału leksykalnego w inscenizacji historyjki z wyprawką.
Revision activities Utrwalenie materiału leksykalnego
|
Dziecko: utrwala słownictwo związane z jedzeniem
słucha rymowanki o jedzeniu i wskazuje odpowiednie ilustracje
śpiewa piosenkę o jedzeniu i identyfikuje
odgrywa historyjkę Story 2, wcielając się Dziecko: zna i przypomina sobie słownictwo wprowadzone w tym rozdziale
potrafi rozpoznać artykuły spożywcze na fragmencie ilustracji i właściwie je nazwać
odgrywa historyjkę Story 2, ze zrozumieniem wcielając się w role jej bohaterów i używając rekwizytów
|
apples; lemons; peppers; cheese; picnic; picnic basket; Yummy, yum!; Yucky!; Yes, yes, please!
apples; lemons; peppers; cheese; picnic; picnic basket; Yummy, yum!; Yucky!; Yes, yes, please! |
( 26.10- 30.10) |
Weather- pogoda.Wprowadzenie słownictwa związanego
Let`s go out- Utrwalanie słownictwa związanego |
Dziecko: poznaje wyrażenia opisujące pogodę
słucha nowych słów i zwrotów w kontekście
słucha piosenki o pogodzie Let’s Go Out!
Dziecko: utrwala znajomość słownictwa związanego
słucha nowych słów i zwrotów w kontekście
śpiewa piosenkę o pogodzie Let’s Go Out! |
It’s sunny!; It’s windy!; It’s raining!; sunglasses; scarf; umbrella
It’s sunny!; It’s windy!; It’s raining!; sunglasses; scarf; umbrella |