81 50 14 027

 

Data

Temat zajęć

 Cele zajęć

Kluczowe słownictwo

 

(05.10- 09.10)

 

 

The food flash-

Poznanie słownictwazwiązanego

z żywnością

i jedzeniem. Wprowadzenie 
w tematykę rozdziału

 

 

 

 

 

 

Yummy food- Utrwalanie nazw artykułów spożywczych w zabawach z minikartami

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dziecko:

 

poznaje słownictwo związane z jedzeniem

słucha rymowanki o jedzeniu The Food Flash! i wskazuje właściwe ilustracje

rozpoznaje kształt różnych artykułów spożywczych i je nazywa

 

 

 

 

Dziecko:

utrwala znajomość słownictwa w zabawach rytmicznych, muzyczno-ruchowych, słownych

 

utrwala piosenkę o jedzeniu Dee-doo-damm!

 

wskazuje odpowiednie artykuły spożywcze
i je nazywa

 

wcześniej artykuły spożywce

reaguje na proste polecenia nauczyciela

 

 

 

apples; lemons; peppers; cheese; sandwich; picnic

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

apples; lemons; peppers; cheese; cheese sandwich; Yes, please

 

( 12.10- 16.10)

 

 

 

 

Action song- Wprowadzenie piosenki aktywizującej. Utrwalanie materiału leksykalnego
w zabawach ruchowych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zabawa multisensoryczna-Utrwalenie materiału leksykalnego w zabawie aktywizującej zmysł węchu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dziecko:

zna treść piosenki i rymowanki o jedzeniu

 

utrwala znajomość nazw artykułów spożywczych

 

słucha piosenki Story 2 Action Song
i ilustruje jej treść ruchem

 

potrafi rozpoznać, wskazać i właściwie nazwać poznane

 

 

 

 

Dziecko:

utrwala znajomość nazw artykułów spożywczych

 

zna piosenkę Story Action Song 2 i ilustruje jej treść ruchem

 

potrafi wskazać i właściwie nazwać poznane wcześniej po zapachu artykuły spożywcze

 

reaguje na proste polecenia nauczyciela

 

 

 

 

 

 

apples; lemons; peppers; cheese; cheese sandwich; Yes, please

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

apples; lemons; peppers; cheese; picnic; Yummy, yum!; Yes, yes, please!

 

( 19.10- 23.10)

Let`s have a picnic- jedziemy na piknik .Odgrywanie historyjki
z kukiełkami

Podsumowanie materiału leksykalnego w inscenizacji historyjki z wyprawką.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Revision activities

Utrwalenie materiału leksykalnego
w zabawie tematycznej.

 

Dziecko:

utrwala słownictwo związane z jedzeniem

 

słucha rymowanki o jedzeniu i wskazuje odpowiednie ilustracje

 

śpiewa piosenkę o jedzeniu i identyfikuje
w jej treści wcześniej poznane słownictwa

 

odgrywa historyjkę Story 2, wcielając się
w  jej bohaterów i używając właściwych rekwizytów

Dziecko:

zna i przypomina sobie słownictwo wprowadzone w tym rozdziale

 

potrafi rozpoznać artykuły spożywcze na fragmencie ilustracji i właściwie je nazwać

 

odgrywa historyjkę Story 2, ze zrozumieniem wcielając się w role jej bohaterów i używając rekwizytów

 

 

 

 

 

apples; lemons; peppers; cheese; picnic; picnic basket; Yummy, yum!; Yucky!;

Yes, yes, please!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

apples; lemons; peppers; cheese; picnic; picnic basket; Yummy, yum!; Yucky!; Yes, yes, please!

 

( 26.10- 30.10)

 

 

Weather- pogoda.Wprowadzenie słownictwa związanego
z pogodą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Let`s go out- Utrwalanie słownictwa związanego
z pogodą w zabawie muzyczno- ruchowej

 

 

Dziecko:

poznaje wyrażenia opisujące pogodę

 

słucha nowych słów i zwrotów w kontekście
i właściwie na nie reaguje

 

słucha piosenki o pogodzie Let’s Go Out!

 

Dziecko:

utrwala znajomość słownictwa związanego
z pogodą i potrafi je powtórzyć

 

słucha nowych słów i zwrotów w kontekście
i właściwie na nie reaguje

 

śpiewa piosenkę o pogodzie Let’s Go Out! 
i obrazuje jej treść ruchem

 

It’s sunny!;

It’s windy!;

It’s raining!; sunglasses;

scarf; umbrella

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It’s sunny!;

It’s windy!;

It’s raining!; sunglasses;

scarf; umbrella