Data |
Temat zajęć |
Cele zajęć |
Kluczowe słownictwo |
(02.11- 06.11) |
Good day, good night-Utrwalanie słownictwa w zabawach muzycznych i manipulacyjnych
Story time- Rozwijanie kompetencji rozumienia ze słuchu w oparciu o zabawę z elementami dramy |
Dziecko: rozpoznaje kluczowe słownictwo w piosence Good Day, Good Night
słucha piosenki i odgrywa jejtreść przyporządkowuje obrazki do odpowiedniej grupy reaguje na proste polecenia Nauczyciela
Dziecko: utrwala i poszerza wprowadzone dotąd słownictwo
słucha historyjki Story 3 i manipuluje właściwymi obrazkami, których nazwy słyszy w nagraniu
wykonuje czynności usłyszane w nagraniu
poszerza słownictwo w zabawach rozwijających motorykę małą |
day; night; sun; star(s); quiet; noisy
day; night; sun; noisy; quiet; up; down; get up; sleep; Let’s play! |
( 09.11- 13.11) |
Birthday presents- urodzinowe prezenty.
Wprowadzenie
Favourite toys- ulubione zabawki
Utrwalanie materiału leksykalnego i wprowadzenie słownictwa związanego z urodzinamiw zabawach rytmicznych, ruchowych |
Dziecko: poznaje słownictwo związane z zabawkami
słucha kluczowych słów i wyrażeń obrazuje słownictwo ruchem i gestem
reaguje na proste polecenia Nauczyciela
Dziecko: utrwala i poszerza słownictwo poznane na wcześniejszych zajęciach
ćwiczy sprawność rozumienia ze słuchu w zabawie rytmiczno-słownej utrwala słownictwo w zabawie rozwijającej spostrzegawczość
identyfikuje poznane przedmioty na karcie pracy i potrafi je wskazać
reaguje na proste polecenia Nauczyciela |
teddy bear; blocks; bubbles
teddy bear; blocks; bubbles; cake; presents; Happy birthday |
( 16.11- 20.11) |
Happy birthday Boo- wszystkiego najlepszego Boo!
Utrwalanie i rozszerzanie słownictwa w oparciu o piosenkętematyczną
Konsolidacja i utrwalanie wprowadzonego materiału w oparciu o historyjkę oraz zabawy multisensoryczne |
Dziecko: rozpoznaje kluczowe słownictwo w piosence Happy Birthday!
słucha piosenki i odgrywa jej treść
utrwala słownictwo w zabawie w kręgu, rozwijającej motorykę małą reaguje na proste polecenia Nauczyciela
Dziecko: utrwala wprowadzone dotąd słownictwo w zabawach aktywizujących zmysły – wzroku, słuchu i dotyku osłuchuje się z nazwami liczebników 1–3
słucha historyjki Story 4 i rozumie jej treść z kontekstu
utrwala kluczowe słownictwo w zabawie aktywizującej zmysły |
teddy bear; blocks; bubbles; cake; presents; Happy birthday
teddy bear; blocks; bubbles; cake; 1, 2, 3; presents; Happy birthday |
( 23.11- 27.11) |
Story 4- Rozwijanie kompetencji rozumienia ze słuchu w oparciu o manipulacyjną zabawę z elementami dramy
Wprowadzenie liczb w zakresie 1–3. |
Dziecko: utrwala i poszerza słownictwo wprowadzone dotąd
osłuchuje się z nazwami liczebników 1–3
słucha historyjki Story 4 i manipuluje właściwymi obrazkami, których nazwy słyszy w nagraniu
wykonuje czynności usłyszane w nagraniu
poszerza słownictwo w zabawach rozwijających motorykę małą
Dziecko:
potrafi nazwać karty obrazkowe wskazane przez Nauczyciela
rozumie treść nagrania i odgrywa jego treść całym ciałem
ćwiczy liczenie w zakresie 1–3
|
teddy bear; blocks; bubbles; cake; candles; 1, 2, 3; presents; Happy birthday!
teddy bear; blocks; bubbles; cake; 1, 2, 3; presents; Happy birthday |