81 50 14 027

 

Data

Temat zajęć

 Cele zajęć

Kluczowe słownictwo

 

(02.11- 06.11)

 

 

Good day, good night-Utrwalanie słownictwa w zabawach muzycznych i manipulacyjnych

 

 

 

 

 

 

 

 

Story time- Rozwijanie kompetencji rozumienia ze słuchu w oparciu o zabawę z elementami dramy

Dziecko:

rozpoznaje kluczowe słownictwo w piosence Good Day, Good Night

 

słucha piosenki i odgrywa jejtreść

przyporządkowuje obrazki do odpowiedniej grupy

reaguje na proste polecenia Nauczyciela

 

 

 

Dziecko:

utrwala i poszerza wprowadzone dotąd słownictwo
w zabawach słuchowo-ruchowych i manipulacyjnych

 

słucha historyjki Story 3 i manipuluje właściwymi obrazkami, których nazwy słyszy w nagraniu

 

wykonuje czynności usłyszane w nagraniu

 

poszerza słownictwo w zabawach rozwijających motorykę małą

 

 

day; night; sun; star(s); quiet; noisy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

day; night; sun; noisy; quiet; up; down; get up; sleep; Let’s play!

 

( 09.11- 13.11)

 

Birthday presents- urodzinowe prezenty.

 

Wprowadzenie
w tematykę związaną z zabawkami

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Favourite toys- ulubione zabawki

 

Utrwalanie materiału leksykalnego i wprowadzenie słownictwa związanego z urodzinamiw zabawach rytmicznych, ruchowych
 i manipulacyjnych.

 

Dziecko:

poznaje słownictwo związane z zabawkami

 

słucha kluczowych słów i wyrażeń

obrazuje słownictwo ruchem i gestem

 

reaguje na proste polecenia Nauczyciela

 

 

Dziecko:

utrwala i poszerza słownictwo poznane na wcześniejszych zajęciach

 

ćwiczy sprawność rozumienia ze słuchu w zabawie rytmiczno-słownej

utrwala słownictwo w zabawie rozwijającej spostrzegawczość

 

identyfikuje poznane przedmioty na karcie pracy i potrafi je wskazać

 

reaguje na proste polecenia Nauczyciela

 

 

teddy bear; blocks; bubbles

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

teddy bear; blocks; bubbles; cake; presents;

Happy birthday

 

( 16.11- 20.11)

 

Happy birthday Boo- wszystkiego najlepszego Boo!

 

Utrwalanie

i rozszerzanie słownictwa w oparciu o piosenkętematyczną

 

 

 

 

 

 

 

Konsolidacja i utrwalanie wprowadzonego materiału w oparciu o historyjkę oraz zabawy multisensoryczne

 

Dziecko:

rozpoznaje kluczowe słownictwo w piosence Happy Birthday!

 

słucha piosenki i odgrywa jej treść

 

utrwala słownictwo w zabawie w kręgu, rozwijającej motorykę małą

reaguje na proste polecenia Nauczyciela

 

Dziecko:

utrwala wprowadzone dotąd słownictwo w zabawach aktywizujących zmysły – wzroku, słuchu i dotyku

osłuchuje się z nazwami liczebników 1–3

 

słucha historyjki Story 4 i rozumie jej treść z kontekstu

 

utrwala kluczowe słownictwo w zabawie aktywizującej zmysły

 

 

teddy bear; blocks; bubbles; cake; presents; Happy birthday

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

teddy bear; blocks; bubbles; cake;

1, 2, 3; presents;

Happy birthday

 

( 23.11- 27.11)

 

Story 4- Rozwijanie kompetencji rozumienia ze słuchu w oparciu o manipulacyjną zabawę   z elementami dramy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wprowadzenie liczb w zakresie 1–3.

 

Dziecko:

utrwala i poszerza słownictwo wprowadzone dotąd
w zabawach słuchowo-ruchowych i manipulacyjnych

 

osłuchuje się z nazwami liczebników 1–3

 

słucha historyjki Story 4 i manipuluje właściwymi obrazkami, których nazwy słyszy w nagraniu

 

wykonuje czynności usłyszane w nagraniu

 

poszerza słownictwo w zabawach rozwijających motorykę małą

 

 

Dziecko:

 

potrafi nazwać karty obrazkowe wskazane przez Nauczyciela

 

rozumie treść nagrania i odgrywa jego treść całym ciałem

 

ćwiczy liczenie w zakresie 1–3

 

 

teddy bear; blocks; bubbles; cake; candles; 1, 2, 3; presents;

Happy birthday!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

teddy bear; blocks; bubbles; cake;

1, 2, 3; presents;

Happy birthday