81 50 14 027

 

 Zapis w dzienniku

 Zakres tematyczny

 Cele zajęć

Kluczowe słownictwo

 Pomoce dydaktyczne

 

Vegetables memory game- warzywa, gra planszowa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fruit and vegetables memory game

 

 

 

 

 

(02.11-06.11)

Utrwalanie słownictwa i struktur językowych

w zabawach muzycznych

i poznawczych.

 

Rozwijanie kompetencji mówienia i słuchania ze zrozumieniem.

Dziecko:

utrwala i aktywnie używa słownictwa oraz struktur językowych związanych z jedzeniem

 

rozwija sprawność rozumienia ze słuchu oraz komunikacyjną

 

śpiewa piosenkę tematyczną

 

bierze udział w zabawach muzycznych, manipulacyjnych z wykorzystaniem wyprawki

 

tworzy własną zupę, umieszczając naklejki przedstawiające warzywa na karcie pracy

 

potrafi odpowiedzieć na proste pytania związane z tematyką zajęć

 

 

carrots; corn;

peas; beetroots;

pot; rainbow soup; colours.

 

Do you want… (peas/

corn)?;

No, thank you!;

Yes, I do!

 

 

 

kukiełki elfów i Boo; CD 1;

Karty obrazkowe 1–11;

Plakat 2,

warzywa z wyprawki, Minikarty 1–1

 

 

kukiełki elfów i Boo; CD 1; Karty obrazkowe 6–11; Plakat 2;

warzywa z wyprawki;

 

 

Weather song- piosenka o pogodzie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I`m flying- zabawy muzyczno-ruchowe

 

(09.11- 13.11)

Zapoznanie ze słownictwem związanym

z pogodą.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poszerzanie słownictwa

 i utrwalanie języka formulaicznego

w oparciu

  o piosenkę tematyczną.

Dziecko:

poznaje słownictwo związane z pogodą

 

osłuchuje się z kluczowymi zwrotami opisującymi warunki pogodowe w nagraniu The Weather Flash! i obrazuje jego treść ruchem

poznaje nazwy czynności w oparciu

o piosenkę Weather Acion Song i obrazuje jej treść ruchem

rozwija sprawność rozumienia ze słuchu

 

 

 

 

Dziecko:

utrwala i poszerza zakres leksykalny

w tematyce związanej z pogodą

 

osłuchuje się ze słownictwem poprzez słuchanie piosenki tematycznej I’m Flying i odgrywanie jej treści

rozwija sprawność rozumienia ze słuchu

bierze udział w zabawach muzyczno-

-ruchowych z wykorzystaniem różnorodnych środków dydaktycznych

 

 

warm; cold; windy; stormy; snowing;

 What's the weather like?

It’s…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

balloon; warm; cold; windy; stormy; snowing; What's the weather like? It’s…

kukiełki elfów i Boo; CD 1;

Karty obrazkowe

12-16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kukiełki elfów i Boo; CD 1; balon z wyprawki;

Karty obrazkowe 12–17;

Minikarty 12–17,

kostka

 

 

 

Wather fun- zabawy muzyczne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Go away! - zabawy z rymowaką

 

(16.11- 20.11)

Konsolidacja słownictwa

i rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu

  w oparciu

o historyjkę. Aktywizacja słownictwa

w zabawach muzycznych 

  i manipulacyjnych

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poszerzenie struktur językowych

i rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu 

  w oparciu

o rymowankę.

Dziecko:

utrwala słownictwo związane z pogodą,

 

próbuje śpiewać piosenkę tematyczną

 

I’m Flying i obrazuje jej treść ruchem

 

rozwija sprawność rozumienia ze słuchu poprzez słuchanie historyjki i oglądanie jej inscenizacji

 

potrafi odpowiedzieć na proste pytania

 

bierze udział w zabawach muzycznych, ruchowych, z elementami dramy, sportowych

 

 

 

Dziecko:

utrwala i poszerza materiał leksykalny

 

bierze udział w zabawach muzycznych ruchowych, komunikacyjnych, słuchowych

 

stara się śpiewać piosenkę Weather Action Song i obrazuje jej treść ruchem

osłuchuje się z nowymi konstrukcjami językowymi obrazując treść rapu Go Away!

 

rozwija sprawność komunikacyjną w zabawie Weather magic

potrafi odpowiedzieć na proste pytania

 

 

 

 

balloon; warm; cold; windy; stormy; snowing; What's the weather like? It’s…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

alloon; warm; cold; windy; stormy; snowing; What's the weather like? It’s…;

wind; storm; snow;

Go away!;

 Come to us another day!

 

 

 

kukiełki elfów i Boo; CD 1; Karty obrazkowe 12–17; Wyprawka :balon, t

Minikarta 13,

Plakat 3;

Minikarty 12–17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kukiełki elfów i Boo; CD 1; Karty obrazkowe

 

Story 3-Historyjka obrazkowa nr 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Weather fun- zabawy komunikacyjne

 

 

(23.11- 27.11)

Rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu oraz komunikacyjnej

w oparciu 

  o rymowankę

i historyjkę.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aktywne użycie wyrażeń językowych związanych

z pogodą.

Dziecko:

utrwala i aktywnie wykorzystuje kluczowe słownictwo związane z pogodą

 

utrwala struktury językowe przydatne

w codziennej komunikacji poprzez słuchanie

i odgrywanie treści rapu Go Away!

 

rozumie historyjkę i odgrywa jej treść ruchem oraz za pomocą elementów wyprawki

śpiewa piosenkę tematyczną I’m Flying!

potrafi odpowiedzieć na proste pytania

 

bierze udział w zabawach muzycznych, ruchowych, manipulacyjnych

balloon; warm; cold; windy; stormy; snowing; wind; storm; snow;

What's the weather like? t’s…;

Go away!;

 Come to us another day!

kukiełki elfów i Boo; Karty obrazkowe 12–16;

Plakat 3; CD 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kukiełki elfów i Boo; CD 1; Minikarty 12–16;

Karty obrazkowe 12–17;