Data |
Temat zajęć |
Cele zajęć |
Kluczowe słownictwo |
(30.11-04.12) |
Utrwalanie słownictwa związanego zurodzinami,liczebnikóww zakresie 1–3 oraz utrwalanie nazw czynności
Utrwaleniei poszerzenie materiału leksykalnego w twórczych zabawach multisensorycznych.
|
Dziecko: ćwiczy sprawność mówienia podczas zabawy rozwijającej koncentrację
utrwala słownictwo w zabawie manipulacyjnej rozwijającej motorykę małą liczy w zakresie 1–3 oraz utrwala słowa oznaczające czynności rozumie treść nagrań i zgodnie z nią działa
Dziecko;
liczy w zakresie 1–3
utrwala słownictwo z całego działu w zabawach aktywizujących zmysły |
teddy bear; blocks; bubbles; cake;1, 2, 3; presents; Happy birthday!
teddy bear; blocks; bubbles; cake;1, 2, 3; presents; Happy birthday!
|
( 07.12- 11.12) |
Winter is here- Wprowadzenie i aktywizacja słownictwa związanego z zimą.
The Winter Song- utrwalenie wprowadzonego słownictwa w zabawie muzyczej |
Dziecko:
poznaje i utrwala słownictwo związane z zimą w zabawach ruchowych, rytmicznych, muzycznych oraz sensorycznych
Dziecko:
słucha piosenki o zimie The Winter Song i obrazuje jej treść ruchem
tworzy zimową kompozycję na karcie pracy
|
winter; cold; snowman hat.
winter; cold; snowman hat. |
( 13.12- 18.12) |
Merry Christmas- Święta Bożego Narodzenia. Zapoznanie ze zwyczajami świątecznymi krajów anglosaskich
Hello reindeer- zabawy z piosenką |
Dziecko: poznaje i utrwala znajomość słownictwa związanego ze świętami Bożego Narodzenia
poznaje niektóre zwyczaje świąteczne krajów anglosaskich
Dziecko: trwala znajomość słownictwa związanego ze świętami Bożego Narodzenia
słucha piosenki świątecznej Hello reindeer i obrazuje jej treść ruchem
|
Christmas tree; star; Santa Claus; presents; teddy bear; blocks; bubbles; Merry Christmas
Christmas tree; star; Santa Claus; presents; teddy bear; blocks; bubbles; Merry Christmas, snowman, reindeer |
( 21.10- 25.12) |
Christmas fun- Święta Bożego Narodzenia. Zapoznanie ze zwyczajami świątecznymi krajów anglosaskich
Christmas story – świąteczna opowieść |
Dziecko: poznaje i utrwala znajomość słownictwa związanego ze świętami Bożego Narodzeniapoznaje niektóre zwyczaje świąteczne krajów anglosaskich
Dziecko:
słucha historyjki świątecznej A Christmas Story i rozumie jej treść z kontekstu
słucha piosenki świątecznej Hello reindeer i obrazuje jej treść ruchem |
Christmas tree; star; Santa Claus; presents; teddy bear; blocks; bubbles; Merry Christmas
Christmas tree; star; Santa Claus; presents; teddy bear; blocks; bubbles; Merry Christmas |
(29.12- 01.01) |
Utrwalenie wprowadzonego materiału leksykalnego w zabawach muzycznych, ruchowych i plastycznych. |
Dziecko: - śpiewa piosenki o tematyce swiatecznej w j. angielskim - utrwala słownictwo związane ze świętami Bożego Narodzenia i zimą - wykonuje pracę plastyczną |
winter; cold; snowman hat Christmas tree; star; Santa Claus; presents; teddy bear; blocks; bubbles; Merry Christmas |