81 50 14 027

 

 

Zapis w dzieniku

Zakres tematyczy

Cele zajęć

Kluczowe słownictwo

Pomoce dydaktyczne

 

 

30.11 – 04.12.

 

 

 

My toys – moje zabawki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tinker`s toys- nauka piosenki

 

 

 

 

 

 

Zajęcia wprowadzające

w tematykę związaną

z majsterkowaniem

i zabawkami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poszerzenie

i utrwalanie słownictwa

w oparciu o piosenkę tematyczną.

Wprowadzenie liczenia w zakresie 1–3.

Dziecko:

poznaje słownictwo związane z majsterkowaniem i zabawkami

 

rozwija sprawność komunikacyjną w zabawie Correct Boo

 

osłuchuje się ze słownictwem w zabawie opartej o nagranie The Tinkers’ Flash!

 

reaguje na prośby nauczyciela

 

utrwala słownictwo biorąc udział w zabawach: muzycznych, rytmicznych, ruchowych, sensorycznych i manipulacyjnych

 

 

 

Dziecko:

utrwala i poszerza słownictwo

 

poznaje liczebniki główne 1-3 i rozwija sprawność liczenia

 

osłuchuje się ze słownictwem w oparciu

o piosenkę tematyczną Tinkers’ Toys

i obrazuje jej treść ruchem

 

rozwija sprawność rozumienia ze słuchu

 

bierze udział w zabawach muzyczno--ruchowych, rytmicznych

 

glue; brush;

doll's house;

stick horse;

swing.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

glue; brush;

doll's house;

stick horse; swing; present;

one, two, three.

kukiełki elfów i Boo; CD 1;

Karty obrazkowe 18–22.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kukiełki elfów i Boo; CD 1;

Karty obrazkowe 18–23;

Karta pracy pracy 7;

Minikart 18–23;

kostka.

 

 

 

07.12.- 11-12

 

 

Let`s play – bawmy się

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zabawy z rymowanką I can make...............

 

 

 

 

 

 

Aktywizacja, poszerzanie słownictwa oraz rozwijanie sprawności

rozumienia

ze słuchu

w oparciu

o zabawy manipulacyjno-ruchowe, muzyczne

i z elementami dramy.

Utrwalanie liczebników 1–3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utrwalanie słownictwa związanego

z zabawkami

w zabawach rytmiczno-

  -ruchowych

i manipulacyjnych. Wprowadzenie struktur językowych w oparciu 

  o rymowankę.

 

 

 

Dziecko:

powtarza i utrwala słownictwo związane

z zabawkami i majsterkowaniem, oraz liczebniki 1–3

 

bierze udział w zabawach muzycznych, ruchowych, poznawczych, manipulacyjnych,

i z elementami dramy

 

stara się śpiewać piosenkę tematyczną Tinkers’ Toys i obrazuje jej treść ruchem

 

rozwija sprawność rozumienia ze słuchu podczas słuchania i odgrywania historyjki

 

 

 

 

 

 

Dziecko:

utrwala materiał leksykalny

 

poznaje konstrukcje językowe przydatne

w codziennej komunikacji w oparciu o rap 

I Can Make…

 

bierze udział w zabawach manipulacyjnych, muzycznych i ruchowych

 

 

 

 

glue; brush; doll's house; stick horse; swing; present; mummy; daddy;

one; two; three.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

glue; brush; doll's house; stick horse; swing; present; mummy; daddy;

one; two; three;

I can make...

 

 

 

kukiełki elfów i Boo; CD 1;

Karty obrazkowe 18–23; Plakat 4;

Wyprawka: karta 4

(prezenty)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kukiełki elfów i Boo; CD 1; Karty obrazkowe 18–23; Minikarty 18–23;

balony z  wyprawki; kostka.

 

14.12- 18.12

 

Winter time – nauka piosenki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Winter fun- zimowe zabawy

 

 

 

Wprowadzenie

i aktywizacja słownictwa związanego z zimą i  Bożym Narodzeniem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utrwalenie słownictwa

i struktur językowych związanych z zimą i świętami

 

 

 

Dziecko:

poznaje słownictwo związane z zimą i świętami

 

utrwala znajomość słownictwa podczas śpiewania i odgrywania piosenki Winter Time!

utrwala słownictwo poprzez aktywne wykorzystanie plakatu

 

poprawnie reaguje na polecenia wydawane przez nauczyciela

 

 

 

Dziecko:

utrwala słownictwo w zabawie głosowej

 

rozwija sprawność komunikacyjną w zabawie multisensorycznej

 

utrwala słownictwo podczas śpiewania

i odgrywania piosenki Winter Time!

wykorzystuje poznane słownictwo w pracy twórczej

 

 

 

 

winter; snowflakes; snowman; Santa; presents

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

winter; snowflakes; snowman; Santa; presents; snowing; under; tree.

 

 

 

Kukiełki elfów i Boo,CD1, CD2,

Kart obrazkowe 16,23,52-55,wyprawka karta 10, plakat 10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kukiełki elfów i Boo,CD1, CD2,

Kart obrazkowe 16,23,52-55,

karta pracy 22

 

21.12- 25.12

 

Zaawy z pioseką : Santa – Mikołaj

 

Utrwalenie słownictwa

i struktur językowych związanych z zimą i świętami

Dziecko:

utrwala słownictwo podczas śpiewania

i odgrywania piosenki Santa

 

poprawnie reaguje na polecenia wydawane przez nauczyciela

 

winter; snowflakes; snowman; Santa; presents; snowing; under; tree., Christmas

Nagranie pioseki: Santa, karty obrazkowe, Kukiełki elfów i Boo,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(28.12- 01.01)

 

Utrwalenie wprowadzonego materiału leksykalnego w zabawach muzycznych, ruchowych i plastycznych.

Dziecko:

- śpiewa piosenki o tematyce swiatecznej w j. angielskim

- utrwala słownictwo związane ze świętami Bożego Narodzenia i zimą

- wykonuje pracę plastyczną

winter; cold; snowman hat

Christmas tree; star; Santa Claus; presents; teddy bear; blocks; bubbles; Merry Christmas