Zapis w dzieniku |
Zakres tematyczy |
Cele zajęć |
Kluczowe słownictwo |
30.11 – 04.12.
My toys – moje zabawki
Where`s my toy?- zabawy z piosenką tematyczną |
Zajęcia wprowadzające w tematykę związaną
zabawkami.
Poszerzenie i utrwalanie słownictwa w oparciu o piosenkę tematyczną.
|
Dziecko: poznaje nazwy zabawek w zabawie rytmiczno-ruchowej
słucha piosenki tematycznej Where’s My Toy? i obrazuje jej treść ruchem potrafi określić, jakiego elementu w sekwencji brakuje na ilustracji
Dziecko: potrafi rozpoznać zabawki, których odgłosy słyszy w nagraniu
potrafi rozpoznać zabawki na ilustracjach
bierze udział w zabawach muzyczno--ruchowych, rytmicznych
|
doll; ball; plane; train; yo-yo.
doll; ball; plane; train; yo-yo.
|
07.12.- 11-12
More colours- więcej kolorów
Favourite toys- ulubione zabawki
|
Utrwalanie znajomości słownictwa związanego z zabawkami. Wprowadzenie
kolorów: orange, green, brown, oraz piosenki aktywizującej
Utrwalanie słownictwa związanego z zabawkami w zabawach rytmiczno- ruchowych |
Dziecko:
rozpoznaje i przypomina sobie nazwy zabawek w zabawach z elementami pantomimy, manipulacyjnych, muzyczno- poznaje nazwy kolorów: orange, green, brown słucha historyjkiStory 4 słucha piosenki aktywizującej Story 4 Action Song i obrazuje ją ruchem
Dziecko: pamięta nazwy zabawek i potrafi rozpoznać je ze słuchu powtarza nazwy zabawek i kolorów
próbuje śpiewać piosenkę aktywizującą
|
doll; ball; plane; train; yo-yo; yellow; red; blue; green; orange; brown; 1, 2, 3.
doll; ball; plane; train; yo-yo; yellow; red; blue; green; orange; brown; 1, 2, 3. |
14.12- 18.12
It`s winter!- Już zima
Winter fun- zimowe zabawy |
Wprowadzenie i aktywizacja słownictwa związanego z zimą
Utrwalenie słownictwa i struktur językowych związanych z zimą |
Dziecko: poznaje słownictwo związane z zimą
utrwala znajomość słownictwa podczas śpiewania i odgrywania piosenki Winter Song
Dziecko: wykorzystuje słownictwo w naturalnym kontekście zimowej wycieczki tworzy własnego bałwana, reagując na wypowiedzi nauczyciela |
snow; snowballs; snowman; eyes; nose; mouth; tummy; hat; scarf; coat
snow; snowballs; snowman; eyes; nose; mouth; tummy; hat; scarf; coat
|
21.12- 25.12
Christmas
Decorations |
Święta Bożego Narodzenia. Zapoznanie ze zwyczajami świątecznymi krajów
Utrwalenie znajomości słownictwa związanego ze Świętami Bożego Narodzenia
|
Dziecko: poznaje i utrwala znajomość słownictwa związanego ze Świętami Bożego Narodzenia
poznaje niektóre zwyczaje świąteczne krajów anglosaskich
słucha historyjki świątecznej The Christmas Story i rozumie jej treść z kontekstu
Dziecko:
utrwala znajomość słownictwa związanego ze Świętami Bożego Narodzenia
poznaje niektóre zwyczaje świąteczne krajów anglosaskich
utrwala znajomość słownictwa i rozwija sprawność rozumienia go ze słuchu
próbuje śpiewać piosenkę świąteczną The Christmas Song i obrazuje jej treść ruchem
|
stockings; decorations; milk and biscuits; Christmas tree; Santa Claus
stockings; decorations; milk and biscuits; Christmas tree; Santa Claus |
|
|
|
|
|
|
|
|
(28.12- 01.01) |
Utrwalenie wprowadzonego materiału leksykalnego w zabawach muzycznych, ruchowych i plastycznych. |
Dziecko: - śpiewa piosenki o tematyce swiatecznej w j. angielskim - utrwala słownictwo związane ze świętami Bożego Narodzenia i zimą - wykonuje pracę plastyczną |
winter; cold; snowman hat Christmas tree; star; Santa Claus; presents; teddy bear; blocks; bubbles; Merry Christmas |