81 50 14 027

 

 

Zapis w dzieniku

Zakres tematyczy

Cele zajęć

Kluczowe słownictwo

 

 

30.11 – 04.12.

 

 

 

My toys – moje zabawki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Where`s my toy?- zabawy z piosenką tematyczną

 

 

 

 

 

 

Zajęcia wprowadzające

w tematykę związaną

 

zabawkami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poszerzenie

i utrwalanie słownictwa

w oparciu o piosenkę tematyczną.

 

 

Dziecko:

poznaje nazwy zabawek w zabawie rytmiczno-ruchowej

 

słucha piosenki tematycznej  Where’s My Toy? i obrazuje jej treść ruchem

potrafi określić, jakiego elementu w sekwencji brakuje na ilustracji

 

Dziecko:

potrafi rozpoznać zabawki, których odgłosy słyszy w nagraniu

 

potrafi rozpoznać zabawki na ilustracjach

 

 

bierze udział w zabawach muzyczno--ruchowych, rytmicznych

 

 

 

doll; ball; plane; train; yo-yo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doll; ball; plane; train; yo-yo.

 

 

 

 

 

07.12.- 11-12

 

 

More colours- więcej kolorów

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Favourite toys- ulubione zabawki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utrwalanie znajomości słownictwa związanego

z zabawkami. Wprowadzenie

 

kolorów: orange, green, brown, oraz piosenki aktywizującej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utrwalanie słownictwa związanego

z zabawkami

w zabawach rytmiczno-

 ruchowych

 

 

 

Dziecko:

 

rozpoznaje i przypomina sobie nazwy zabawek w zabawach z elementami  pantomimy, manipulacyjnych, muzyczno-
-ruchowych

poznaje nazwy kolorów: orange, green, brown

słucha historyjkiStory 4

słucha piosenki aktywizującej  Story 4 Action Song i obrazuje ją ruchem

 

 

 

Dziecko:

pamięta nazwy zabawek i potrafi rozpoznać je ze słuchu

powtarza nazwy zabawek i kolorów

 

próbuje śpiewać piosenkę aktywizującą
Story 4 Action Song i odgrywa jej treść ruchem

 

 

 

 

doll; ball; plane; train; yo-yo;

yellow; red;

blue; green; orange; brown;

1, 2, 3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doll; ball; plane; train; yo-yo;

yellow; red;

blue; green; orange; brown;

1, 2, 3.

 

14.12- 18.12

 

It`s winter!- Już zima

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Winter fun- zimowe zabawy

 

 

 

Wprowadzenie

i aktywizacja słownictwa związanego z zimą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utrwalenie słownictwa

i struktur językowych związanych z zimą

 

 

 

Dziecko:

poznaje słownictwo związane z zimą

 

utrwala znajomość słownictwa podczas śpiewania i odgrywania piosenki Winter Song

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dziecko:

wykorzystuje słownictwo w naturalnym kontekście zimowej wycieczki

tworzy własnego bałwana, reagując na wypowiedzi nauczyciela

 

 

 

 

 

 

snow; snowballs; snowman; eyes; nose; mouth; tummy; hat; scarf; coat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

snow; snowballs; snowman; eyes; nose; mouth; tummy; hat; scarf; coat

 

 

21.12- 25.12

 

Christmas
Boże Narodzenie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Decorations
Ozdoby świąteczne

 

 

 

Święta Bożego Narodzenia. Zapoznanie ze zwyczajami świątecznymi krajów
anglosaskich

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utrwalenie znajomości słownictwa związanego ze Świętami Bożego Narodzenia

 

 

 

 

Dziecko:

poznaje i utrwala znajomość słownictwa związanego ze Świętami Bożego Narodzenia

 

poznaje niektóre zwyczaje świąteczne krajów anglosaskich

 

słucha historyjki świątecznej The Christmas Story i rozumie jej treść z kontekstu

 

 

 

Dziecko:

 

utrwala znajomość słownictwa związanego ze Świętami Bożego Narodzenia

 

poznaje niektóre zwyczaje świąteczne krajów anglosaskich

 

utrwala znajomość słownictwa i rozwija sprawność rozumienia go ze słuchu
w zabawie z elementami dramy

 

próbuje śpiewać piosenkę świąteczną The Christmas Song i obrazuje jej treść ruchem

 

 

 

stockings; decorations; milk and biscuits; Christmas tree; Santa Claus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

stockings; decorations; milk and biscuits; Christmas tree; Santa Claus

 

 

 

 

 

 

 

 

(28.12- 01.01)

 

Utrwalenie wprowadzonego materiału leksykalnego w zabawach muzycznych, ruchowych i plastycznych.

Dziecko:

- śpiewa piosenki o tematyce swiatecznej w j. angielskim

- utrwala słownictwo związane ze świętami Bożego Narodzenia i zimą

- wykonuje pracę plastyczną

winter; cold; snowman hat

Christmas tree; star; Santa Claus; presents; teddy bear; blocks; bubbles; Merry Christmas