81 50 14 027

 

Zapis w dzieniku

Zakres tematyczy

Cele zajęć

Kluczowe słownictwo

30.11- 04.12

 

Chit chat – zabawa komunikacyjna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Revision activities- zabawy utrwalające poznane słownictwo

 

 

 

 

Rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu oraz sprawności komunikacyjnej

w zabawach

z wyprawką. Odgrywanie historyjki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podsumowanie

i aktywizowanie słownictwa oraz konstrukcji językowych

w zabawach multisensorycznych. Rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu

oraz mówienia.

 

 

Dziecko:

utrwala i aktywnie używa słownictwa oraz struktur językowych

 

rozwija sprawność rozumienia ze słuchu oraz komunikacyjną w zabawie Chit-chat

bierze udział w zabawach muzycznych, ruchowych,

z elementami dramy, manipulacyjnych

z wykorzystaniem wyprawki

 

koloruje ilustrację zgodnie z kodem, by dowiedzieć

się, jakie przedmioty zostały ukryte na karcie pracy

 

 

 

 

 

Dziecko:

utrwala słownictwo i konstrukcje językowe w zabawach konsolidujących materiał z całego działu

rozwija sprawność rozumienia ze słuchu

ćwiczy zadawanie pytań o preferencje

 

bierze udział w zabawach muzycznych, badawczych, rytmicznych, manipulacyjnych, ruchowych

 

słucha nagrania i wykreśla obrazki znajdujące się na karcie pracy zgodnie z jego treścią

orange; green; brown; white; black; swimsuit;

football; skis;

skipping rope;

It’s ... hot and sunny

(cloudy/foggy/ snowing);

I like... (swimming); Do you like... (swimming)?;

Yes, I do!;

No, I don’t!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

orange; green; brown; white; black; swimsuit;

football; skis;

skipping rope;

It’s ... hot and sunny

(cloudy/foggy/ snowing);

I like... (swimming); Do you like... (swimming)?;

Yes, I do!;

No, I don’t!

 

 

07.12-11.12

 

Clothes- ubrania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zabawy z rymowaką The clothes flash

 

 

 

 

 

Wprowadzenie nazw ubrań i utrwalanie liczb w zakresie 1–10 w zabawach głosem,

ruchowych

i muzycznych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utrwalanie

i poszerzanie słownictwa

w zabawach rytmicznych, muzycznych

i ruchowych.

 

 

 

Dziecko:

poznaje nazwy ubrań oraz nowe wyrażenia opisujące pogodę

 

reaguje na polecenia nauczyciela i wskazuje części garderoby odpowiednie do omawianych warunków pogodowych

 

liczy od 1 do 10 oraz od 10 do 1 i stosuje liczebniki

w komunikacji

 

utrwala słownictwo, biorąc udział w zabawach: muzycznych, rytmicznych, ruchowych, słuchowych

i manipulacyjnych

 

 

 

 

Dziecko:

utrwala kluczowe słownictwo poprzez chant The Clothes Flash

 

poszerza zakres leksykalny o nazwy kolejnych części garderoby

 

ćwiczy sprawność liczenia od 1 do 10

osłuchuje się z pytaniem What are you wearing today? oraz odpowiedzią na niepoprzez słuchanie piosenki tematycznej i odgrywanie jej treści

 

 

 

It’s hot and sunny!;

It’s freezing!;

T shirt; shorts;

jacket; trousers;

numbers 1–10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

T shirt; shorts;

dress; jacket; trousers; socks; shoes; hat;

numbers;

colours

 

 

14.12-18.12

 

 

British kids` winter- zima w Wielkiej Brytanii

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Winter games- zimowe gry i zabawy

 

 

 

 

 

Zajęcia kulturowe. Wprowadzenie

i utrwalanie słownictwa związanego z zimą

i życiem dzieci

w Wielkiej Brytanii.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zajęcia kulturowe. Wprowadzenie

i utrwalanie słownictwa związanego z zimą

i życiem dzieci

w Wielkiej Brytanii

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dziecko:

zapoznaje się i osłuchuje ze słownictwem związanym

z zimą i życiem dzieci w Wielkiej Brytanii

słucha piosenki tematycznej It Is Winter! i odgrywa

jej treść

 

reaguje na polecenia nauczyciela i odpowiada na proste pytania

 

 

Dziecko:

słucha piosenki tematycznej It Is Winter! i odgrywa

jej treść

 

utrwala słownictwo, biorąc udział w zabawach: muzycznych, rytmicznych, ruchowych, słuchowych

i poznawczych i manipulacyjnych

 

 

 

 

 

winter; skiing;

angel; snow; Christmas pudding; Santa Claus;

It’s snowing.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

winter; skiing;

angel; snow; Christmas pudding; Santa Claus;

 

21.12- 25.12

 

Zabawy z pioseką Santa – Mikołaj

Utrwalenie słownictwa

i struktur językowych związanych z zimą i świętami

Dziecko:

utrwala słownictwo podczas śpiewania

i odgrywania piosenki Santa

 

poprawnie reaguje na polecenia wydawane przez nauczyciela

winter; snowflakes; snowman; Santa; presents; snowing; under; tree., Christmas

28.12- 01,01

 

Utrwalenie wprowadzonego materiału leksykalnego w zabawach muzycznych, ruchowych i plastycznych

Dziecko:

- śpiewa piosenki o tematyce swiatecznej w j. angielskim

- utrwala słownictwo związane ze świętami Bożego Narodzenia i zimą

- wykonuje pracę plastyczną

 

winter; skiing;

angel; snow; Christmas pudding; Santa Claus;

 snowman; Santa; presents; snowing; under; tree., Christmas