Data |
Temat zajęć |
Cele zajęć |
Kluczowe słownictwo |
(05.10- 09.10) |
Fruit salad- Utrwalanie słownictwa związanego z jedzeniem
Story 2 – historyjka obrazkowa nr2. Konsolidacja
|
Dziecko: utrwala poznane słownictwo w zabawach poznawczych, manipulacyjnych oraz
poznaje piosenkę tematyczną Chop, Chop!
utrwala znajomość nazw kolorów reaguje na proste polecenia Nauczyciela
Dziecko: utrwala wprowadzone dotąd słownictwo w zabawach słuchowo-ruchowych słucha historyjki Story 2 i rozumie jej treść próbuje odgrywać historyjkę całym ciałem
utrwala kluczowe słownictwo w zabawie aktywizującej zmysły |
apple; banana; pear; fruit salad; plate; delicious
apple; pear; banana; fruit salad; plate; delicious |
( 12.10- 16.10) |
Fun time-Konsolidacja słownictwa
Fruit fun- zabawa multisensoryczna |
Dziecko: utrwala wprowadzone dotąd słownictwo w zabawach
śpiewa piosenkę tematyczną Chop, Chop!
ćwiczy motorykę małą w zabawie utrwalającej nazwy kolorów
Dziecko:
utrwala kluczowe słownictwo w zabawach muzycznych, ruchowych, tematycznych oraz manipulacyjnych utrwala nazwy kolorów i owoców w ćwiczeniu rozwijającym motorykę małą |
apple; pear; banana; fruit salad; plate; red; yellow; green
apple; pear; banana; fruit salad; plate; red; yellow; green |
( 19.10- 23.10) |
Zajęcia wzmacniające kompetencje mówienia
Day and night
|
Dziecko:
ćwiczy sprawność mówienia podczas zabawy aktywizującej zdolności komunikacyjne
utrwala słownictwo w zabawach rozwijających spostrzegawczość, koncentrację oraz motorykę
Dziecko: poznaje słownictwo opisujące dzień i noc
słucha kluczowych słów i wyrażeń obrazuje słownictwo ruchem i gestem
reaguje na proste polecenia Nauczyciela |
fruit; apple;pear; banana; fruit salad; plate; colours.
day; night; sun; stars; up; down. |
( 26.10- 30.10) |
Opposites
Big and small- utrwalenie słownictwa w zabawie muzycznej
|
Dziecko: utrwala i poszerza słownictwo poznane na wcześniejszych zajęciach
identyfikuje poznane zjawiska na karcie pracy i potrafi je wskazać
reaguje na proste polecenia Nauczyciela
Dziecko: utrwala i poszerza słownictwo poznane na wcześniejszych zajęciach
śpiewa piosenkę i powtarza gesty nauczyciela |
day; night; sun; star(s); quiet; noisy; up; down.
Big,small, yes,no, fast, slow, loud, quiet, open, shut |